Tuesday, September 11, 2007

Seinfeld i stor DVD-box tillsammans med soffbordsbok

En soffbordsbok som man kan veckla ut så det ser ut som ett soffbord. Detta var Kramers idé i något Seinfeld avsnitt. Vilket kommer jag inte ihåg men jag tror att jag kommer få reda på det 2007-11-28 då släpps nämligen Seinfeld - Kompletta samlingen 33-diskar. Där det även följer med en soffbordsbok. Priset på CDON var 1899kr vilket känns bra med tanke på att dem tar ungefär 370kr per lös säsong idag.

Enligt mig så är Seinfeld den bästa och största sitcomen (om ni nämner serien vänner i någon form av positiv anda i kommentarsfältet så kommer jag häckla och håna er till ni dör så snälla låt bli) som har gjorts men jag vet innerst inne att det också är en del nostalgi. Detta var en serie som man spendera sina ungdomsår till så jag tror aldrig man kommer kunna göra någon riktigt objektiv bedömning.

En sak som tyder på Seinfeld är stor är att när jag försökte stava Seinfelt i Word så rättar den mig till Seinfeld.

5 comments:

Adam said...

*spoiler* this post migt contain references to f*r*i*e*n*d*s

Hursomhelst ... hörde jag soffbordsbok?
Det är ju min nya hobby att samla dylika
även om just denna är ganska hårt prisad i så fall.
Ev. kan man kika på serien
som substitut till vänner :)

Fredrik said...

Jag låtsas att jag inte ser det andra, men detta måste ju vara soffbordsboken av soffbordsböcker jag får rescencera den när jag har köpt boxen :P

Anonymous said...

en säsong 40 kr... x hur många var det? hmm men då missar jag soffbordsboken. /MAJA

Anonymous said...

Har du sett den där "Vänner"?
Superbra serie!


Bahawahawaha!

Anonymous said...

Kan inte se hur Vänner & Seinfeld skulle vara motsatser. De är bara olika grader på skalan.

Vänner är en genuin feelgoodserie medans Seinfeld är stand-up blandat med en stor dos svart humor.

Och Knoen, alla vet att du har Jennifer Aniston som bakgrund på mobilen.